Sunday, October 9, 2016

Draad Stelsel In Ontwikkeling

Draad : stelsel in ontwikkeling stelsel in ontwikkeling Ek begin handel demo ongeveer 2 maande gelede . Ek probeer die handel met ander mense se ema crossover stelsels en ek is altyd teleurgesteld met nadat die aanvanklike groot beweging wat die handel en opwindende te laat . So ek probeer om my eie stelsel wat my sal toelaat om vroeg te gaan en uitgang vinnig na die tendens begin om te keer ontwikkel . so hier is dit . GBP / USD , EUR / USD , 15m , 30m , 1h , 4h . Ek dink nie ek het al gehoor van iemand wat aansoek doen EMAS om die opening prys , so ek wil net 'n paar advies / begeleiding . Ek het seker die stelsel teen historiese kaarte , dit lyk asof dit sou werk, maar ek het dit nie in reële tyd getoets . Miskien mense nie EMAS om opening van toepassing omdat dit nie werk in reële tyd . enige insette sal waardeer word


No comments:

Post a Comment