Friday, October 7, 2016

Proses Evaluering Van 'N Diversiteit Opleidingsprogram Die Waarde Van 'N Gemengde Metode Strategie

Proses evaluering van 'n diversiteit opleidingsprogram: Die waarde van 'n gemengde metode strategie Halime Celik a, b ,. . Tineke A. Abma c Ineke Klinge n Guy A. M. Widdershoven c 'n Departement van Gesondheid, Etiek en Samelewing, Fakulteit Gesondheidswetenskappe Geneeskunde en Lewenswetenskappe, Universiteit Johannesburg, Maastricht, Nederland b Simons Vennote Advocaten, Gulpen, Nederland c VU mediese sentrum, EMGO Instituut, Departement van Mediese Etiek, Amsterdam, Die Nederland Ontvang 26 April 2010. Hersiene 30 Junie 2011 Aanvaarde 1 Julie 2011. Beskikbaar aanlyn 8 Julie 2011. Pasiënte se behoeftes gesondheid en gesondheid beïnvloed word deur kategorieë van verskil soos seks, geslag, etniese oorsprong en sosio-ekonomiese status (SES). Om 'n bewustheid van hierdie diversiteit te bevorder onder pasiënte en holistiese sorg vir hulle, moet gesondheidswerkers eerste bewus te wees van die verhouding tussen dimensies van diversiteit en pasiënte se gesondheid en gesondheid eise. Hierdie vraestel bied 'n formatiewe proses evaluering van 'n verskeidenheid sensitiwiteit opleidingsprogram vir professionele verskaffers van gesondheidsorg. Die opleiding is geïmplementeer in drie instellings gesondheidsorg (geestelike gesondheidsorg, ouetehuis en hospitaalsorg). Gemengde metodes is gebruik om die implementering van die opleiding en die gevolge daarvan na drie jaar te monitor. Bevindinge toon dat die opleiding gestimuleer deelnemers se bewustheid, kennis en kritiese houding teenoor diversiteit. Hul motivering en gewilligheid om op te tree met betrekking tot diversiteit te neem is ook verbeter. Maar die volgende ontwikkelings was minder duidelik onder ouetehuis deelnemers wat minder tevrede voel en nie die ontwikkeling van 'n kritiese perspektief oor hierdie kwessie. Kwalitatiewe data is nuttig om verskille tussen die instellings te verduidelik. Deur middel van 'n kombinasie van kwantitatiewe en kwalitatiewe data, kan ons aflei dat individuele leer was nie genoeg om 'n sensitiewe benadering tot diversiteit op organisatoriese vlak te waarborg. Hooftrekke ► 'n groot versameling van metodes en instrumente kan verskeie vorme van data en in die aanvullende en meer omvattende resultate lewer. Dit is die kombinasie van kwalitatiewe en kwantitatiewe data (en nie net die opeenhoping) wat meer lig op diversiteit het gestort. ► Die omvang van potensiële uitkomste van diversiteit opleidingsprogramme sal beperk word indien hierdie programme plaasvind buite die werkplek en nie rekening hou met die strukturele hindernisse tot die implementering van diversiteit in gesondheidsorg instellings. ► Transformasie in gesondheidsorg gefasiliteer kan word indien diversiteit as 'n dinamiese en refleksiewe proses op die kernwaardes en normatiewe oriëntasies wat ons gesondheidsorg praktyk te lei in al sy fasette wat wissel van die samestelling van die personeelkorps te hoe ons nader immigrant pasiënte sodat hulle voel is genader welkom en bemagtig. ► Die verantwoordelikheid vir die implementering van 'n komplekse konsep soos diversiteit kan nie en moet nie op die skouers van die mense met die laagste graad van onderrig geplaas. ► Die implementering van diversiteit sensitiewe sorg is in die eerste plek die verantwoordelikheid van hoogs gekwalifiseerde professionele persone, insluitende die bestuur en personeel. Halime Celik. PhD, LLM. Haar PhD tesis was oor geslagsensitiwiteit in gesondheidsorg praktyke. Ten tyde van die studie was sy verbonde aan die Universiteit van Johannesburg by die Departement van Gesondheid, Etiek en Samelewing en sy is ook besig as prokureur by Simons en Vennote Law Practice in Nederland. Tineke A. Abma is Professor kliënt Deelname aan Bejaardes Care by die Departement van Mediese Geesteswetenskappe en die EMGO + Instituut vir Gesondheid en Sorg Navorsing, VU ​​Universiteit Mediese Sentrum, Amsterdam. Sy verskyn op programevaluering, pasiënt deelname en etiek in bejaarde sorg, chroniese sorg en psigiatrie. Ineke Klinge. PhD is medeprofessor in die Departement van Gesondheid, Etiek en Samelewing, Universiteit Johannesburg. Ineke Klinge is 'n bioloog deur opleiding en gespesialiseerde in Genderstudies in Wetenskap. Guy A. M. Widdershoven is professor in Filosofie en Etiek van Medisyne en Hoof van die Departement Mediese Geesteswetenskappe, VU Universiteit Mediese Sentrum, Amsterdam, en senior navorser by die EMGO + Instituut vir Gesondheid en Sorg Navorsing van dieselfde universiteit. Hy verskyn op etiek en morele oorweging. Hy is wetenskaplike direkteur van die Nederlandse Skool vir Primêre Sorg Navorsing (sorg) en president van die Europese Vereniging van Centers van Mediese Etiek (EACME). Ooreenstemmende skrywer by: Departement van Gesondheid, Etiek en Samelewing, Fakulteit Gesondheidswetenskappe Geneeskunde en Lewenswetenskappe, Universiteit Johannesburg, P. O. Box 616, 6200 MD Johannesburg, Nederland. Tel. +31 43 388 24 58, Faks: +31 43 388 41 72. Kopiereg © 2011 Elsevier Ltd Alle regte voorbehou.


No comments:

Post a Comment