Monday, October 17, 2016

Profx 3.0 Oorsig 300 % Wins Per Jaar

ProFX 3.0 Oorsig: 300% wins per jaar? Hi, Omar Eltoukhy hier: Wanneer die makers van ProFX 'n nuut opgeknapte produk van hul vorige weergawe, Trading Toolkit en Handleiding Trading System aangekondig was ek nuuskierig, want ek besit die oorspronklike "2.0 Series" van die aanwyser pakket. Trouens, om uit te vind oor die nuwe weergawe het my terug te gaan en 'n blik op wat ek reeds het, sodat ek sal weet wat die veranderinge was toe ek die nuutste weergawe, ProFx 3.0 gesien. Die uiters bemoedigend ding is dat op th e tyde van die skryf (6 Februarie 2014) op 'n geverifieerde, werklike geld rekening op myfxbook (sien bewys van prestasie resultate hieronder) Profx 3.0 toon 'n 159,65% in 6 maande. Dis $ 1596,50 wins op 'n $ 1.000 rekening wat meer as 300% per jaar as die huidige prestasie voort !! So, wat is anders in die nuutste weergawe en waarom is die resultate soveel beter? Die sowat 'n maand sedert ek 'n afskrif van ProFx 3.0 te hersien 038 gegee; toets. Nadat gekyk noem ambagte Ek moet sê dat ek verbaas ek het nie al met behulp van 2,0 nog baie meer. Ek moet dit gekry het op 'n tyd was ek te veel ander dinge te toets en dit "val deur die krake". Die ouer weergawe produseer baie goeie seine op die 30-min grafiek as jy die reëls volg en neem ambagte wat daarmee saamgaan die 4-uur tendens. Wag vir 3,0, ek eintlik het 'n paar mooi ambagte op ouer weergawe! Wat meer is die blaas gaan wees. Nie net was die nuwe ProFX n seingenerator (een wat ek het baie respek vir van 2,0), maar dit kom gelaai met 'n paar baie mooi instrumente wat elke handelaar op hul grafiek moet hê, veral as jy 'n "aktiewe handelaar", handel van tyd - frames kleiner as 4 uur. So ek gaan beide dele van die "pakket" wat ProFX 3.0 afsonderlik aangesien hulle albei hul eie vermelding verdien bespreek. Hier is wat ProFx 3.0 Doen: Intra dag System Gemiddeld 20% + groei rekening per maand! Vorige prestasie is natuurlik geen waarborg van toekomstige resultate, maar die indrukwekkende Teken af ​​redelik Intraday: Dit is die ProFX 3.0 handleiding handel stelsel gebou vir die 30-min tyd. Ambagte Enige Paar Insluitend metale en olie 100% reëlgebaseerde System Maklik om te sien seine NIE Verf: Die seine wat jy sien, is die seine jy Maklik om te verstaan Uitstekende gehalte Seine: as jy volg die 4-uur tendens en die reëls breedvoerig in die handleiding Intraday +: Dieselfde as Intraday met die toevoeging van die plot Pivot punte op die grafiek. Swing: 'n Ander handleiding handel stelsel wat ontwerp is vir 'n hoër tydsraamwerke. ProFx 3.0 Intra dag +: Dieselfde as intra dag plus spilpunt lyne gestip op die kaarte ProFx 3.0 Swing Strategie: 'N Ander handleiding handel stelsel wat ontwerp is vir 'n hoër tydsraamwerke. Ambagte Enige Paar Insluitend metale en olie Baie maklik om te lees Seine Verhandel teen 'n stadiger pas, met 'n minimale skerm Time Beweeg is geneig om veel groter wees, hoewel Minder dikwels ProFx 3.0 handel gereedskap: O p-Chart Nuus Wys: Gedetailleerde boks vertoon nuus en opkomende nuus met resultate. Dit is gebruikersvriendelik verstelbare afhangende van die gewenste "belangrikheid" sodat jy al die nuus kan sien, as dit gebeur, of net die hoogste belang. Ook gebruiker-verstelbare so nuus keer vertoon in jou plaaslike tyd. On-Chart Market Times: Dit wys plaaslike tyd in al die groot markte en UTC, en vinnig kan jy weet watter markte is oop. nooit weer hoef te wonder of tjek keer weer. Handel sessies: Het 'n on-grafiek vertoon wat wys elk van die handel sessies, insluitend 'n "reeks verhandel" vertoon sodat jy weet 'n oogopslag hoeveel reeks die vorige sessie of 'n bepaalde sessie gehad. • ProFx 3.0 Ekstras: Handleiding: Uiters hoë gehalte handleiding wat feitlik elke aspek van die gereedskap, stelsels, benadering, ondersteuning, handel bespreek in die algemeen. Hulle het probeer om elke basis met hierdie dekking en vasgespyker dit in my opinie. Net die regte hoeveelheid inligting. Genoeg vir diegene wat meer wil weet, en nie te veel vir diegene wat nuut tot die verhandeling. Daaglikse Handel updates: Die makers van die stelsel post live ambagte hul forum sodat mense kan werklike inskrywings uit ProFX 3.0 sien. Dit is ook 'n plek om te gaan en gesels oor die produk self. ProFx 3.0 Korting Link As jy besluit om die profx 3.0 probeer uit die volgende skakels wat jy sal 'n 25% afslag ontvang, nie seker wanneer daardie aanbod eindig, klik hieronder om uit te vind as sy nog beskikbaar: o Updates: Gratis bou updates vir die lewe Hulle het selfs hul eie resultate gepos op 'n MyFXBook. Kliek om te kontroleer dat Out !!


No comments:

Post a Comment